مرکز طراحی خجیر
معرفی
ما وب سایت های زیبا و با استفاده آسان را طراحی و ایجاد می کنیم و می توانیم به شما اطمینان دهیم که سازمان و شرکت شما نتایج مثبتی از کار و پشتیبانی مداوم ما به دست خواهد آورد چون ما به فرایند کاریمان اعتقاد داریم مشتریان ما برخی از بهترین ها هستند که طیف وسیعی از انواع صنایع را شامل می شوند. تیم ما برگرفته از کارشناسان خبره است. فرایند ما همیشه اول استراتژی است. هدف ما ایجاد یک طرح پایدار که مانند یک رهبر برای سازمان شما باشد.

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

SEO، SEM، PPC، SMO، بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی، و غیره شامل یک استراتژی بازاریابی کامل دیجیتال هستند. هر یک از اعضای تیم بازاریابی دیجیتال ما تجربه زیادی در زمینه بازاریابی دارند و همیشه در جستجوی ایده های نو و خلاقانه برای برقراری ارتباط با کسب و کار مردم در سراسر جهان هستند.

خدمات بازاریابی دیجیتال ارائه شده توسط ما را در زیر می توانید مشاهده کنید

سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو

( Search Engine Optimization )

سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید سایت است. بهتر است سئو را در برنامه بازاریابی دیجیتالی خود قرار دهید. با توجه به نیازهای کسب و کار شما، ما یک استراتژی کاملا برنامه ریزی شده داریم. سایت شما را با کلمات کلیدی موثر بهینه سازی می کنیم و آن را به صدر نتایج موتورهای جستجو هدایت می کنیم

برنامه ریزی می کنیم ، کار می کنیم و نتایج رو هر هفته بررسی می کنیم و استراتژیمان را اصلاح می کنیم ، زیرا می دانیم که رقبای شما در آن کلمات کلیدی نیز سخت تلاش می کنند و نگاه به مشتریان شما دارند.

 

  • کلمات کلیدی موثر را پیدا کرده و سایت تان را بهینه سازی می کنیم
  • قدرت سایت تان را با استفاده از لینک سازی افزایش می دهیم
  • نتایج جستجو را اندازه گیری می کنیم

بازاریابی موتورهای جستجو

( Search Engine Marketing )

SEM ایجاد تبلیغ در موتورهای جستجو به منظور بهتر دیده شدن است.پیدا کردن مخاطب و تبدیل آنها به مشتریان بلقوه برای کسب و کار شما، ایده استراتژی SEM برای ما می باشد. ما تبلیغات خلاقانه ی خلق می کنیم که مشتریان را جذب کند.

 

  • درک مخاطبان خاص
  • تحقیق کلید واژه و تنظیم آگهی
  • ارجاء ترافیک به صفحه فرود

sem
بازاریابی ایمیل

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

(E-mail Marketing)

ایمیل بخش مهمی از زندگی این روزهاست و اگر شرکت شما لیست خود و ایمیلهای بازاریابی سازگار را ایجاد نکرده، پس شما به راحتی این فرصت را از دست داده اید تا مشتریان تان را افزایش دهید.بازاریابی ایمیل یک فرایند کسب و کار است که فقط یک متخصص می تواند با استفاده از دانش و تجربه خود به موفقیت دست پیدا کند.ما استراتژی های خاصی داریم که توسط بسیاری از مشتریان ما مورد آزمایش قرار گرفته اند و بازاریابی ایمیل را برای ارتباط با مشتریان خود انجام داده اند و تعداد مشتریان خود را افزایش داده اند.اگر در بازاریابی ایمیل تازه کار هستید، می توانید گام به گام با ما همراه شوید.

 

  • برنامه ریزی و تنظیم هدف
  • پیام
  • ارزیابی ، اصلاح و تکرار

بیایید درباره آنچه می توانیم با هم بسازیم صحبت کنیم

هر آنچه که ممکن است مورد نیاز شما باشد – طراحی وب سایت های ساده، توسعه وب سایت های پیچیده ، وب سایت تجارتی و فروشگاهی، توسعه نرم افزارهای تلفن همراه native و cross platform، طراحی لوگو و طراحی هویت نام تجاری، تولید ویدیو و یا بازاریابی دیجیتالی

ما یک راه حل برای شما داریم