مرکز طراحی خجیر
معرفی
ما وب سایت های زیبا و با استفاده آسان را طراحی و ایجاد می کنیم و می توانیم به شما اطمینان دهیم که سازمان و شرکت شما نتایج مثبتی از کار و پشتیبانی مداوم ما به دست خواهد آورد چون ما به فرایند کاریمان اعتقاد داریم مشتریان ما برخی از بهترین ها هستند که طیف وسیعی از انواع صنایع را شامل می شوند. تیم ما برگرفته از کارشناسان خبره است. فرایند ما همیشه اول استراتژی است. هدف ما ایجاد یک طرح پایدار که مانند یک رهبر برای سازمان شما باشد.

طراحی رابط یا Interface

متخصصان حرفه ی رابط کاربری ( user interface ) ما ، اطمینان خواهند یافت زمانیکه کاربر در برنامه شما قرار دارد یک رابط ( interface ) عالی برای اجرای روان و با تجربه کاربری عالی در برنامه شما ایجاد شده باشد.ما دقیقا می دانیم چه چیزی تجربه کاربری عالی ایجاد می کند و این به عنوان رابط ( interface ) شناخته می شود و از آن در طراحی رابط کاربری استفاده می کنیم تا زمانیکه مشتریان شما در برنامه شما قرار دارند رضایت ۱۰۰ درصدی آنها حاصل شود.

خدمات طراحی رابط کاربری ارائه شده توسط ما را در زیر می توانید مشاهده کنید

طراحی رابط کاربری

طراحی رابط کاربری

ما یک مرکز طراح رابط کاربری حرفه ای هستیم که خدمات طراحی رابط کاربری UI را به مشتریان مان ارائه می دهیم و به آنها کمک می کنیم رابط کاربری قوی برای کسب و کار خود ایجاد کنند و در نتیجه کسب و کار خود را به سطح بالا تری ارتقاء دهند.

طراحی قالب وب سایت

ما یکی از پیشگامان طراحی وب و شرکت های توسعه وب هستیم که آخرین روند و فن آوری های طراحی وب را در حین تجربه ایده های نوآورانه ای که مشتریان شما را به تجسم بصری و زیبایی شناسی حرفه ای وب سایت شما جذب می کند به شما پیشکش می کنیم

طراحی قالب وب سایت
رابط کاربری موبایل

طراحی رابط کاربری ( UI ) موبایل

مرکز طراحی خجیر دارای تجربه فوق العاده ای در توسعه برنامه های تلفن همراه است که یکپارچه و جذاب هستند و بهترین تجربه کاربر را بدون هیچ مشکلی ارائه می دهند. ما قادر به توسعه انواع برنامه های تلفن همراه برای هر دستگاه هستیم. همچنین ما تجربه سفارشی کردن برنامه های تلفن همراه چند دستگاهه ( cross-device ) را داریم که بسته به نیازهای تجاری شما است.

طراحی صفحه فرود یا Landing Page

صفحه فرود یا Landing Page بخش مهمی از فروش است که به صورت آنلاین اتفاق می افتد.زمانیکه تصمیم به فروش محصول به مشتریان تان را دارید یک CTA طراحی شده و یا رنگ دکمه درخواست و غیره … می تواند برای شما زیان بار باشد.ما می دانیم مشتریان شما چه می خواهند و چه چیزی را کلیک می کنند. به همین دلیل است که ما می توانیم صفحات فرود و صفحات اصلی شما را برایتان طراحی کنیم

طراحی صفحه فرود
ابزارهای پوشیدنی

طراحی ویژه ابزارهای پوشیدنی

طراحی برای ابزارهای پوشیدنی بسیار دشوار است. جنبه ها مختلفی باید هنگام طراحی ابزارهای پوشیدنی مورد توجه قرار گیرند. در خجیر، قابلیت، اندازه و تاثیر بصری را برای ایجاد برنامه های پوشیدنی عجیب و غریب ترکیب می کنیم.

بیایید درباره آنچه می توانیم با هم بسازیم صحبت کنیم

هر آنچه که ممکن است مورد نیاز شما باشد – طراحی وب سایت های ساده، توسعه وب سایت های پیچیده ، وب سایت تجارتی و فروشگاهی، توسعه نرم افزارهای تلفن همراه native و cross platform، طراحی لوگو و طراحی هویت نام تجاری، تولید ویدیو و یا بازاریابی دیجیتالی

ما یک راه حل برای شما داریم